Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Karta po reaktivacii

Jedná sa o kartu ICE standard,ktorá bola uvedená do prevádzky 1.9.2012.V januari 2013 ju prestali využivať a preto na ňu nebol ani uhradené Serpo,ktoré malo byť uhradené 1.9.2014.Po uplynutí 1.roka od nutnosti úhrady serpa v roku 2015 bola vyradená z evidencie.Teraz vo februári sa rozhodli znovu si kartu spojazdniť.Karta sa podľa regule skylinku musela znova zaregistrovať a zaplatiť aj reaktivačný poplatok, čo aj urobili.Tak isto si ju aj naviedli na Sipo,tak ako majú aj druhu kartu v domácnosti.Toľko história tejto karty.Pointa je,ale v tom,že ani za týždeň sa karta nerozbehla, sú na nej stále, len posledné zápisy z januára 2013, keď ju prestali používať.Keď mi ju doniesli,tiež som si myslel to čo si teraz myslí väčšina z Vás,že ju prijimač nečítal,keď ju rozbiehali, alebo, že ju mali špatne vloženú atď,atď, ako to zvyčajne býva pri načítavaní karty u ľudí, ktorí si ju trebárs nevedia v podmienenom prístupe prečítať.Sám som ju nechal vloženu vždy na niekoľko hodín, snáď vo všetkom, či už certifikovaných prijimačoch, alebo v Irdeto moduloch a aj v uni čítačkach v ktorých sa Ice karty všetky vždy rozbehli a tých refrechov bolo na ňu poslaných neúrekom a stále ani ťuk.Visia tam stále staré zápisy z roku 2013.Samozrejme volal som aj na Skylink, tam som samozrejme aj nič svetoborné od operátorky ani nemohol očakávať, že mi poradí,len potvrdila,že je všetko s ňou urobené,ako má byť a kázala čakať.Na druhý deň som emailom písal do skylinku na zákaznické otázky,kde majú napísané, že odpovedia do 12 hodín, ale ani po týždni žiadná odpoveď.A ešte chcem dodať, že karta nie je mechanický poškodená a dajú sa v nej prečítať všetky zápisy, čo tam zostali pri poslednom používani.Chcel by som vedieť, či sa už niekto s takýmto prípadom stretol,lebo ja ešte nie, hoci som už takých kariet vyradených z evidencie rozbiehal viacej.Už mi prichádza do úvahy len tá trojročná lehota nezaplatenia serpa, kedy sa karta vyraďuje natrvalo z evidencie a nie je ju možné už registrovať.Ale v tom prípade by ju asi systém nedovolil znova zaregistrovať a ani v jej prípade ešte od vypnutia neuplynuli ani dva roky.A preto som aj písal toto všetko do Skylinku, ale ani sa neunúvajú odpovedať.Toť asi všetko.Ďakujem za odpovede, keď už sa Skylinku nechce.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 34
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Pokud mělo být SP zaplaceno do 1.9.14, tak 3 letá lhůta pro trvalé vyřazení karty by podle mě měla trvat do 1.9.16 a jak správně píšeš, systém by neměl dovolit kartu znovu zaregistrovat. U karty je třeba udělat reautorizaci přes web nebo požádat o reautorizaci Skylink.

sirda
Registrace: 11/2006
Příspěvků: 2 933
Odpověď v diskusním vlákně
 

@letas

Měl jsem před nedávnem stejný problém,po konzultaci emailem pomohlo až zaslání karty poštou na reaktivaci do Skylinku.

Ariva A253,Openbox S3,Maximum E-85,7LNB,4W-23E,

czsatelit
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 43
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

to letas:
Už se to stalo vícekrát a řešili jsme to např. zde:
https://www.parabola.cz/forum/topic-86102/
https://www.parabola.cz/forum/topic-87532/
Jenže tazatelé romannitra a Karner už nenapsali, jak dopadli?! :-/
Jsi klient nebo prodejce-montážník?

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 1 860
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE:sirda

Reautorizacie boli robené zakaždým, keď bola vložená do nejakého modulu,alebo prijimača,som montážnik,tak takéto veci nie sú mi cudzie a ako som aj napísal, zatiaľ sa všetky karty na ktoré bolo treba zaplatiť reakt.poplatok a znovu registrovať rozbehli.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Prešlo mi rukami tisíce kariet Skylink všetko OK , no v prípade reaktivácie nepomohol bežný postup, bolo treba kartu poslať "do servisu".
Za týždeň prišla nazad plne funkčná...

Cahors 52E-28E, T90 23E-9E, Gib100 1W+5W, Gib100 rotor, Zero4K, Octagon

P 222
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 739
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Takisto som sa s tymto uz asi 5x stretol.. Muselo to ist do skylinku a tam to bud rozbehli, alebo castejsie posielali kartu Nahrada. Nakolko povodna karta neni v zaruke tak nahrada stala 20€.. Maju tam soudruzi nieco nahouby lebo sa to stava nejak moc casto.. Za 7 rokov som zlu kartu nevidel a odkedy sa riesi reaktivacia tak uz cca 5ks...

noces
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 771
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Mne sa stal podobný prípad. Zaplatil sa reaktivačný poplatok aj serpo a nič. Poslala sa karta do Skylinku a znova nešla. Keďže sú nenažranci, chceli ešte 20 € za novú kartu. A podarilo sa im to. Prečo by to nezopakovali na iných, kaď sa dá takto zarábať?

Karner
Registrace: 3/2010
Příspěvků: 2 045
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Tiež ten istý problém. Poslal som ju do Skylinku. Po 2 týždňoch prišla ok.

pizzman
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 125
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Ďakujem za odpovede, ja som ich tiež už zopár reaktivoval, zatiaľ vždy úspešne.Keby aspoň v skylinku sa unúvali reagovať na dotaz, čo sme im zaslali, aby sa vedelo, sko tým ďalej hnuť, musím im znova napísať a dúfať, že sa ozve niekto fundovaný,lebo na infolinke sa pomoci asi ťažko dovoláme.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

@letas

No tak pokud na karte jsou stare zapisy 3 roky, coz pises ze jsou, tak ji nepomuze ani svecena voda. Jedine zaslat do Skylinku a zaplatit si Nahradu.

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 850
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

To že sú tam zápisy staré 3 roky znamena to, že ju 3 roky nepouživali a nie že je 3 roky od vypnutia pre nezaplatenie servisného poplatku.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Vypnutá pre nezaplatenie servisného poplatku bola v októbri 2014.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

to letas:
Zkus co máš v PM.

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 1 860
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Díky skúsim s tým niečo poriešiť a dám vedieť, ako to dopadlo.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

@sirda

A to datum jsi vypočítal jak?

Choronzon
Registrace: 2/2016
Příspěvků: 136
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Ja to fakt nechápem, čo je ta karta s dobou dátumu spotreby? Podľa mňa to je o chcení a nechcení. Reautorizovať kartu ide u normálneho operátora aj po rokoch i desaťročiach pokiaľ by sa niečo nezmenilo v ich systéme kódovania (myslene zmena kódovania, systému)

chance2
Registrace: 2/2014
Příspěvků: 142
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Skylink si stanovil doby 1 rok 3 roky a finito.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

banka ti taky

nebude držet doživotní prázdný účet zdarma

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 308
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Tam bude asi nejspíš technická příčina, vysvětluju si to tak, že ve streamu se vysílají průběžné upgrady klaret a pro kartu která nebyla dlouho v přijímači (třeba déle než 3 roky) už ve streamu pravděpodobně není k dispozici potřebný upgrade takže se už sama prostě "nechytne", po zaslání karty do Skylinku pravděpodobně provedou upgrade karty ručně a pošlou ji zpět. Proto není až tak rozhodující, kdy skočilo na kartě serpo, ale to, kdy byla karta naposled reálně v provozu...
Z tohoto kritzového vývoje plyne poučení, že je třeba nepoužívané karty jednou do roka aktivovat za dvacku přes SMS zaplacením serpa na 10 dní přičemž je potřeba kartu taky skutečně reálně zprovoznit v přijímači... a je vystaráno :8)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 381
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Je to napsane v kazdem info mejlu ze skylinku, jasna vystraha, ze pokud karta nebude pouzivana 3 roky (tedy vlozena v zapnutem prijimaci), tak ende. A je sumafuk zda je nebo neni SP zaplaceno. Nachapu co je na tom nejasneho :bigeyes:

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 850
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

tak vidíš koudelka, jak jsme to dali dohromady :)
kdybys to napsal jasně hned, jako zasvěcený..., byl by klid :)

no ale jak vidím, musím opravit můj předešlý příspěvek - dle nového ceníku je 25Kč/SMS serpo už jen na 5 dní !! :8)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 381
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Prečo potom berú reaktivačný poplatok za staršie karty, keď po troch rokoch končia svoju púť?

Karner
Registrace: 3/2010
Příspěvků: 2 045
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Je tam viacej- prečo?Keď by to bolo tak,že po troch rokoch nepouživania a nie nezaplatenia serpo, alebo tak či onak,tak by to systém, ako sme tu už niektorí písali,mal vyhodnotiť, ako nemožnosť reaktivacie.Bordel a ešte raz bordel a to dokonalý. Rv

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Karta po reaktivacii

Bordel to je, ale v konkrétním letasově případu systém nemohl vědět že karta nebyla fyzicky používána déle než od posledního serpa, takže reaktivaci v systému umožnili a pokud by karta byla aktivní v přijímači až do konce svého pův. serpa, asi by naběhla.
Problém je obecně, měli by jasně napsat podmínky, že po více než 3 letech od poslední aktivace už je potřeba kartu vyměnit nebo zaslat fyzicky na reaktivaci do skylinku... prostě dát veřejně jasné a srozumitelné podmínky a ne ty jejich blitky, které tě vedou k tomu nejdřív zaplatíš a až pak zjituješ problémy...

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 381
Odpověď v diskusním vlákně
 

lance, letas, ALL

Přátelé, protože operátor chce za 1. Vydělat a ne říci "veřejně jasné a srozumitelné podmínky".
Tak technicky napříště dejte kartu nejdříve:
A. Do stroje co přečte poslední datum zápisů.
Pokud jej nevlastníte:
B. Dejte kartu do Irdeto dekodéru a pokud se do hodiny změní status z E-30.... na cokoli jiného E 19...., E 16... lze kartu běžně dostupnými prostředky rozchodit.
Jinak neregistrovat a hlavně neposílat žádné peníze, pokud nechcete řešit náslené problémy výše uvedené :-/

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 1 860
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 34
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra