Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

podivná pracovní doba zákaznické podpory

teď volám v 8,50 na zák.linku595694310,automat povídá,že ve volné dny pracují až od 8,00 a -dej nám pokoj nic si nezadal Rv :(( Rv

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: podivná pracovní doba zákaznické podpory

Je sviatok,tak asi nepracujú. ;)

kappybar7
Registrace: 12/2014
Příspěvků: 514
Odpověď v diskusním vlákně
 

kapybarro

ale jejich tel.automat říká,že ve dny volna pracují až od 8,00 do 18,00

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
Odpověď v diskusním vlákně
 

že by svátek

nebyl volný den ? ? ?

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
Odpověď v diskusním vlákně
 

zákaznická zona dnes funguje

po 25 minutách to zvedl jakéjsi Martin ,nemohl moje zák číslo najít,pak podle 1 karty to našel,ověřoval všechny ty nesmysly,včetně tel. čísla,nechal mě další minuty poslouchat ten kravál no pak mě to položil a do ted se nic nedělo a ani nezavolal.Jedná se při tom o karty za celkem 7500,-
Co na to velký šéf pán Glisník? ?
:fuming: :fuming: :zombie:

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: podivná pracovní doba zákaznické podpory

Svátek je brán jako den pracovního klidu, stejně jako neděle. Zatímco den pracovního volna je sobota.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

to znamená

že tam zítra jako dnes nepořídíme nic :scared: :zombie: :scared: :scared: :crying:

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: podivná pracovní doba zákaznické podpory

Jen tak na okraj - co tak důležitýho je potřeba se Skylinkem řešit ve svátek a nepočká to do pracovního dne nebo si to nemůže člověk udělat sám přes web?

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

Poldasi

Jen tak mimochodem,to co mělo naskočit 1.5.15 ráno- mini na 7 měsíců grátis a nešlo to ani dohledat v zákaznické zoně a nejde ještě ani teď,to jest ta drobná náhrada za TM.karty,které byly taky bez poplatku a skylink je odebral od t-mobilu,s tím,že ty karty stály hafo kaček a aby nás moc ne.na.s.ejřil,tak poslal 29.3.15.příkaz k platbě a slib spuštění minika na 7.m. gratis,s tím,že se ale nedal serpop zaplatit za původní poplatek z 1.12.15.

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: podivná pracovní doba zákaznické podpory

Pitvat nějaký proklamace o bezplatnosti, to už fakt nemá smysl. A ještě ke všemu v tomto případě, kdy to lidem nakukal ne Skylink, ale T-Mobile. Jinak nefunkčnost můžeš přece reklamovat, ale je celkem jasný, že jenom v pracovní době (nebo písemně), ostatně jako u spousty jiných věcí.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pracovní doba byla

pro mě až odpoledne, zato tak rychle mě ještě nikdy nevyslyšely.3 Děvenky mi vyřidily všech 7 karet během 3 hodin i s dotatečnými přepisy a úpravami a běží v minibalu.

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 530
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra