Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Jaké družice pro zajímavé FTA stanice?

Dobrý den,
jsem začátečník se SAT příjmem a potřeboval bych tipy na družice, kde vysílají zajímavé FTA.
Zajímají mě hlavně programy v angličtině (zprávy, popř. cestovatelské pořady). Hlavním důvodem pro koupi TV a satelitu je výuka angličtiny.
Fóra procházím cca 2 týdny a zatím mě zaujaly tyto pozice:
- 13
- 19,2
- 23,5.

Lze např. 19,2 a 13 naladit "šilháním"?

Díky za rady.

ZdenekCZ
Registrace: 4/2015
Stránka: [ 1 ] 2 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 72
Odpověď v diskusním vlákně

re..

Anglicky jedine astra 28,2e

42e,39e,28,2e,26e,23,5e,19,2e,16e,13e Maximum E85 + motor(1w par.80cm)//full dvb-t2 cz,sk //CCcam// VU+ Solo SE v2 //

marceles
Registrace: 9/2006

RE: Jaké družice pro zajímavé FTA stanice?

dej do vyhledávače kingofsat jazyk angličtinu a neuzamčené, popř. žánr která tě zajímá:
http://cz.kingofsat.net/search.php

RAFI007
Registrace: 1/2006

BBC World HD na 19.2E je naprostá nutnost, to nelze vynechat. Na 13E je Arte HD France, které poskytuje multi-kulti originální zvukovou stopu. U nás velice netypické. Francouzské HD programy na 9E vysílají taky volně s originálním zvukem.

toothpick
Registrace: 11/2014

Pro zpřesnění uvádím, že chci parabolu cca 85 cm (bydlím v paneláku).
Podle informací co mám k dispozici bych potřeboval pro BBC parabolu 200 cm.
Ale díky za tip
:8)

ZdenekCZ

BBC World HD vysílá do celé Evropy. A jak někdo psal, je to skvělá faktografická stanice, nejenom aktuální zpravodajství.

toothpick

Myslel jsem ostatní anglické programy. Jasný že BBC World News a další zprávařské programy chytnu i unás a z různých družic.

To marceles: Ty snad chytneš v ČR na parabolu 60 nějaké EN programy z pozice 28,2 ?

ZdenekCZ

Samozřejmě, že chytneš. Spoustu. Ale jenom ty nizko-rozpočtové zábavné programy a jenom SD-čka. HD musíš lovit jinde.

toothpick

zdenel cz