![]() |
|
Nepřístupné BOOZdravím.Zaplatil jsem si na dva měsíce balíček HBO za 470,- peněz.Platba na Skylinku je zaznamenaná a v aktivních kanálech ještě nejsou zaznamenané. V pátek to bylo už týden. Skylink na i-mail nereaguje. Přijímač TechniSat TechniStar SIR. Už jsem vymazal všechny kanály a naladil nové, vyzkoušel snad všechno a pořád nic. Vše ostatní funguje perfektně. Prosím neví někdo z odborníků kde je chyba. Díky. Jarda. |
tatin
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 108 |
![]() |
|
RE: Nepřístupné BOOPardon. Jde o HBO. |
tatin
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 108 |
![]() |
|
RE: Nepřístupné BOOInfolinka: 595 694 310Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
RE: Nepřístupné BOO1/ ako si platil? Prevodom? (u kreditky to funguje do 120 sekund)2/ ak prevodom alebo poštou (fuj) tak skontorluj na stránke SL, či máš službu aktívnu - ak nie je aktívna - skontroluj či si do platby uviedol skutočne všetky dáta podľa ktorých to SL dokáže identifikovať čo si vlastne zaplatil - KS, VS, ŠS, atd atd - ak je všetko v poriadku, zostáva len telefon a mail - ak si niečo zabudol, tak dtto, prachy ležia na nejakom čakacom účte 3/ ak je služba uvedená ako aktívna a napriek tomu ti to nejde, skús refleš |
Dagy2
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 4 171 |
![]() |
|
RE: Nepřístupné BOOMail info-trochu pohrůžek a měl jsem vše za 24h/slušně/! :ONe všichni lidé, s vysokým IQ, si ho zaslouží!
|
spyko
Registrace: 6/2006 Příspěvků: 3 907 |
![]() |
|
![]() |