![]() |
|
Skylink verzus zákazníkJe možné, že Skylink neodpovedá na maily? Pred mesiacom som dvakrat písal o nový účet na kartu, bohužial sa neozvali.Teraz susedovi vypli na novovlozenej ICE karty platené programy po 2 tyzdnoch a márne čaká na odpoved prečo...žeby maliuž dosť zákazníkov? :)) |
01peter011
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 303 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41 | |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkA do coho ju vlozil ?Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkzákazníků mají dost,ale takových jaký jsi ty a soused :)))Dreambox Two,parabola 100 cm,motor SG 2100,TV Sony OLED XR55A83K,Skylink Kombi+,Netflix
|
Antoš
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 2 314 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkZvoleny zly postup, na stranke skylinku, je zakaznicka zona, tam je treba si vytvorit novy ucet, po registracii karty je treba zvolit reautorizacia karty ICE. Takze nie emailom.dm800 diablocamlan
|
silvercord
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 332 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníktaky jsem potreboval reautorizaci,poslal jsem mail-do 2h odpvěď a vše naběhlo jak mělo R^ |
papay
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 601 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkSused kartu zaregistroval nebo ještě ne? |
sirda
Registrace: 11/2006 Příspěvků: 2 933 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkindulonisti skylinkový sa tu našli, skylink je proste živná pôda pre túto stránku a pre týchto tu čo sa im pchajú kade tade.Ja čo môžem všetko preladujem na Upc. môj citrón banánový to potvrdí že mám prevdu. |
trativod
Registrace: 5/2012 Příspěvků: 7 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkUrob to tak ako ti korektne poradil silvercord. Neviem si prestaviť koľko by museli mať na sieti "písarok", ktoré by vybavovali osobne každý e.mail pri milióne zákazníkov?Jedine, čo musia riešiť sú opodstatnené a riadne podané reklamácie, lebo im beží mesačná lehota na vybavenie. |
Ingemar13
Registrace: 10/2012 Příspěvků: 234 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkRozmyslam o co je zlozitejsie sa tu zaregistrovat a napisat nieco, ako urobit to iste na stranke skylinku a urobit si reautorizaciu sam? :bigeyes:Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkKarta je riadne zaregistrovaná a všetky proramy sli dva a pol tyzdna a zrazu len GRATIS, pozrel som mu kontrolu karty a má tam písany len balíček GRATIS a to po dvoch tyzdnoch prevádzky, na mail neodpovedajú a kartu som skúšal reautorizovať :(( |
01peter011
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 303 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkmam pro tebe dobrou radu: na 1W je daleko pruznejsi, vykonejsi a vyhodnejsi poskytovatel satTV. jdi k nemu.Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E
|
bublajs
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 8 829 |
![]() |
|
dokoncaaj DVAJA :8) |
tonek
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 6 117 |
![]() |
|
bublajsa kartu za 50€ vyhodím oknom ;) |
01peter011
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 303 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkKde si koupil ICE za 50 eček? Není to výměna? |
sirda
Registrace: 11/2006 Příspěvků: 2 933 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníksirda sorry vymena za 24€ ale aj tak Rv |
01peter011
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 303 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkTak jsme doma. |
sirda
Registrace: 11/2006 Příspěvků: 2 933 |
![]() |
|
01peter011Zvýhodnená ponuka na kartu výmena už dávno skončila,teraz to nieje chyba skylinku ale zákazníka,bolo treba meniť v septembri. |
atr2009
Registrace: 12/2009 Příspěvků: 522 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkNamiesto mailovania ste si so susedom mali precitat obal karty.Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkme na tom nejvic bavi to jak lidi tady ze sebe delaj nevim co a pak vybalej ze si nejsou schopny poradit s takovou ptakovinou.Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E
|
bublajs
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 8 829 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkA bude letos kalendář? ;) :)))Octagon SF 8008 Supreme , Skylink Premium, O2TV zlatá, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus
|
drobeček
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 6 745 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkA vo tom to je.Lidi nečtou nebo neposlouchají co jim kdo poradí.Sousedovi zareg.karta výměna po 20ti dnech přestala jít.půl dne žhavil telefon,poradili nechat na čt1 a dali refreš.Karta ráno zas nešla.Tak mu říkám dej si refreš sám na co tam voláš,pokud to nepomůže dej kartu do druhého přijimače a dej znova refreš.Další den přišel ke mě v ruce nesl koupenou novou kartu výměna,prý nebude o vánocích bez programů,když ta karta nefunguje.Říkám mu a udělal jsi refreš jak jsem Ti říkal,ano udělal ale do druhého přijimače jsem ji nedal./má dva mascomy a amiko/Povídám dones ji ke mě.strčil jsem ji do arivy a za 15 minut jela.Zgemma H9 combo-OpenATV 6.4.Parabola no name AL 112/97,motor DG 240S,2x karta Freesat,tv LG 65QNED91Q/
55FUC8160 Finlux s modulem Smit Cl+.Příjem pozic 80E - 45W.
|
Jarous
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 2 068 |
![]() |
|
pokud tam budou psát/volat/ takový umělcitak se není čemu divit že se tam nikdo nedovolá potažmu nedočká odpovědi.S takovým číslem registrace bych si myslel že tem umělec by mohl být chytřejší.Tady je vidět že v drtivé!!!! většině není!!!!! chyba u Skylinku ale v hlavě a hlavně v rukách takových to umělců.A hlavně minimálně 20cet refrešů A že neudělají základní věc a to si něco přečíst než začnou něco dělat je další věc. :laughing: A tak to podle toho vypadá -hlavně že za neschopnost a blbost některých může vždy Skylink.A projevím svojí inteligentnost tím že jdu sem a hned si stěžuji jak jsou neschopní/sky/ ale blbej ve finále jsem já :laughing: Alespoň je zde sranda,ano nikdo není neomylný ale někdy to hraničí s čímpak asi? |
slávista
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 582 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkskylink ma tiez maslo na hlave..skylink sa podla mojho nazoru správa neeticky
|
tulen
Registrace: 9/2009 Příspěvků: 7 883 |
![]() |
|
RE: Skylink verzus zákazníkMinimalne ak chce vela zakaznikov reautorizaciu karty, uz aj to sa da povazovat za chybu skylinku. Keby mu vsetko chodilo ako ma, tak sa to nemusi ani stavat. Sami si za to mozu, ze ludom karty kazdu chvilu vypadavaju same z nicoho nic a nechcu ist dalej kym neni reautorizacia. A nepiste tu o tom ze maju mat prijimace skylink ready! Lebo ak im prejde reautorizacia, tak prijimac zapisovat na kartu vie a bordel maju v skylinku, ze to prestalo chodit. |
Billysk
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 1 595 |
![]() |
|
Re: SkylinkZdar Slávisto. Jak si udělá taková např. 75-ti letá babička takovou základní věc, jako je refresh, které jsi možná někdy prodal komplet, řekl jsi ji, aby si registraci poslala poštou, protože neví co to počítač je a nikdy vědět nebude.Když zde podáváte takové skvělé rady a informace a jen osočujete ostatní. |
Pepa 3
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 413 |
![]() |
|
Pepa 3babička má na mě kontakt-může zavolat. ;)A že by neměla telefon? A já málokdy dělám u Skylinku refreš jelikož nedávám-doplní si každý dle uvážení.a zavolají jiní od toho je prodejce aby se staral .A to co jsem napsal za tím si stojím.Ok? |
slávista
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 582 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 41 | |
![]() |
|
![]() |