![]() |
|
Zakaznické centru skylinkuVim že se tady o tom nedávno psalo ale zajímalo by mě, jestli se tam někdo z Vás dovolal |
jarjel
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuPláteníkův Honzík, ten co sedmkrát kamenem naše království přehodil...On Air!
|
Saxon
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 18 235 Galerie: Saxon |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuA blíží se Silvestovský humor? |
Ufones
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 1 917 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkukdyz posles textovkou tehle kod: 19E8F524 tak se ti ozvou sami :)Dreambox DM520-OpenATV 6.2, Cloudibox3-MBMini-OpenATV 6.3 a 6.4, Vu+ Zero4K-OpenATV 6.4, T-90 5W-42E
|
bublajs
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 8 829 |
![]() |
|
bublajsna jaké číslo to mám poslat? |
Ufones
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 1 917 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinku+420 261 031 111Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200
|
habr
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 7 106 |
![]() |
|
@jarjelKed vies,ze tato tema tu bola nedavno,tak naco zakladas to iste znova ???Octagon 8008 mini
Karty SKY DE, Skylink
Astra 19.2E,23.5E,Thor 0.8W
|
Mego
Registrace: 2/2010 Příspěvků: 952 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuvšichni tam psali že se nedovolali tak mě zajímalo jestli to někomu zvedli |
jarjel
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 |
![]() |
|
jarjel...tak jestli mandle,tak to určitě :)) |
sigur
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 1 120 |
![]() |
|
re::::::25min - nedovolalchtěl jsem převést dnes cslink kartu na skylink i s kreditem, který mám u ní, ale ty k.rvy zrušili zákaznické účty cslink, co s tím?? co si to už dovolují ........... :fuming: Čím tupější je oko, tím dále sahá dobro!
|
Paulus
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 450 |
![]() |
|
RE: PaulusDnes od 11:00 je odstavený systém CSlinku, kvůli napadení databáze. Proto nejdou přeregistrace z CSlinku na Skylink a CSlink komplet. Na registraci karty výměna máte 20 dní. Čekáním na poslední den získáte pouze to co tu předvádíte. Když Anonymous psali, že napadnou jejich weby, všichni jim tady tleskali a volali hurá. No tak tady máte důsledek a volejte hurá :) Pokud máš novou kartu výměna tak máš na přeregistraci karty 20 dní. Jestli jsi s tím čekal na poslední den, nadávej sám sobě, protože nikdo jiný za to nemůže. |
nendez
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 178 |
![]() |
|
re:::nerozumím?? proč 20 dní - já na nic nečekal, jen mi dojelo jedno předplatný a chci navázat druhé (další kartou)kde máš něco napsaného o těch 20ti dnech :ogre: mimochodem, psal hlavně o tom kreditu .... Čím tupější je oko, tím dále sahá dobro!
|
Paulus
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 450 |
![]() |
|
RE: Zákaznické centru skylinku20 dní už to nejspíš nebude,psali mi přímo ze Skylinku že už je to jen 10 dní tak si můžete vybrat. :lookaround:Cryptobox 752 Combo,DVB-S Toroidal T-90: 28.2E,23.5E,19.2E,16E,13E,9E,7E,5E,1.9E,1W,5W + 39E,42E,46E,52E + 26E. DVB-T2 MUX 21,22,23,24.
|
BIDLO
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 6 200 |
![]() |
|
re....Informace na www.cslink.czOstatní programy zůstanou na kartách CS Link aktivní do cca 7. 1. 2013. Takže asi výměna s tím souvisí, nehledě na to, že by informaci všeobecného charakteru neposílali individuálně na mail.... :-/ Čím tupější je oko, tím dále sahá dobro!
|
Paulus
Registrace: 9/2006 Příspěvků: 450 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuJá jsem se tam včera dovolal.Bylo asi 7:20,když jsemm vytočil číslo, operátorku mi spojili v 7:30.Nějaká holka,která nechápala o co mi jde.Mají asi jen pár linek,možná jednu,dvě.,..a po připojení prachsprostě okrádají zákazníky o peníze.Jiné "renomované" společnosti mají linky zdarma,ne tak podnikatel s několika sty tisíci zákazníků...jeho jméno jest SKYLINK. |
Piller
Registrace: 8/2003 Příspěvků: 455 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuJá jsem se dovolal ve středu ráno,kolem půl osmé.Čekal jsem pouze asi 10 min.než "obsloužili zákazníky" přede mnou.Pak jsem vyřídil co jsem potřeboval už bez problémů.Je třeba volat hned po sedmé ráno.Volat v poledne je čirý nesmysl-a pokud tak jen za firemní peníze.Čeká se i pul hodiny. |
Piller
Registrace: 8/2003 Příspěvků: 455 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuKdyž to tu čtu,udělal jsem dobře,že jsem zrušil celý skylink a v létě kvůli serpo přešel k Freesatu.Po 150 Kč měsíčně, 2 karty,hlavně vše v pohodě,programů více nežli v multi,spojení s nimi okamžité a teď nově i přes skype. |
Hansi1
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 300 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuPiller, hned po sedmé ráno také není stoprocentní. Už se mi stalo že ani po čtvrt na osm linka nefungovala. A o půl osmé to pod dvacet minut nebylo. |
HiFiOK
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 951 |
![]() |
|
RE: Zakaznické centru skylinkuPsal jsem o tom,jaké mám zkušenosti já.Já mám zkušenosti jak vidíš smíšené:Jednou tě vytočí a jednou ti pomohou...100% to samozřejmě není nikdy,ani v 7:01.Třeba jsem měl štěstí.Ale myslím si,že by mohli mít jako protiváhu jejich nešťastnému servisními poplatku alespon bezplatnou tlf.linku. |
Piller
Registrace: 8/2003 Příspěvků: 455 |
![]() |
|
![]() |