Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Koupě sat.přijimače:

Dobrý den,chlapi potřebuju poradit.Mám starou telku i starý satelit Shoubox S300.Rád bych si udělal radost a koupil něco nového,ale nastalo dilema jestli koupit televizi už se sat. tunerem (LG,Philips,Samsung),a nebo koupit televizi a sat. přijímač zvlášť. Napadlo mě složení telku Samsung UE-325450,nebo Panasonic TX-L 32E5E popřípadě Philips 32PFL3517H a k tomu přijímač Homecast HS 3200 CIIR . Přiznávám že jsem v tomto spíš začátečník,i když v důchodu a proto se na vás obracím jako na odborníky,prosím poradte. Všem moc děkuji.

mtajchl
Registrace: 1/2009
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 30
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Koupě sat.přijimače:

nech sa už rozhodneš akokoľvek ale Tv si kúp minimálne s uhlopriečkou 37 palcov . 32 je málo -ver mi.

lubomir63
Registrace: 6/2006

To zalezi aj na tom aku zostavu mas. Ci napr. len jednu astru, alebo motor? Ja som, zatial zastancom separatneho riesenia,zvlast tv a box.Ale je to vec kazdeho.Pokial si ale chces vychutnat aj HD, skus kupit minimum 37" TV.Zase na SD je velky rozmer trapenie, ale to sa teba netyka ked uvazujes o 32".

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008

Dík moc za názor,ale nemám tu mnoho místa,ale zvážím to,moc dík.

mtajchl

Pokud máš dobré nervy

a dostatek volného času, tak můžeš koupit TV s vestavěným sat tunerem. Jinak rozhodně doporučuji separátní zařízení. Já bych to dohromady nikdy nekoupil. Jsou s tím jen samé problémy.

Uvědomění si vlastní neznalosti je klíčem k poznání!

Enik
Registrace: 11/2005

Muj asi

možná hloupej názor.TV a satelitní přístroj zásadně zvlášt.

hobo
Registrace: 1/2007

@Enik

Přesně tak,souhlasím s tebou...

Harnadek
Registrace: 6/2009