Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má 8 dní!

Spotrebiteľské Centrum: Zákazníci Skylinku a CS Linku majú osem dní na odstúpenie od zmluvy

“V prípade, ak spotrebitelia do 15. júna 2012 od spotrebiteľskej zmluvy neodstúpia, dávajú poskytovateľovi automatický súhlas s novou zmenou Všeobecných obchodných podmienok, a teda aj s jednotným servisným poplatkom vo výške 14,40 eura ročne,” upozornil dnes generálny riaditeľ Spotrebiteľského Centra Miroslav Antoňak.

Streamingový obsah z: Netflix, Max, Prime Video, SkyShowtime, Apple TV+, Disney+. Lineárne: DVB-T, SAT (1°W - 28.2°E). Iné: VOYO, Magio GO.

zmarian
Registrace: 6/2011
Příspěvků: 2 858
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Nejsem právník a nevím jak by se posuzovalo odstoupení od smlouvy, ale mám od Skylinku 3 karty a z toho jen jednu na "Gratis" - takže nevím jestli můžu u 2 karet souhlasit s VOP a u 1 karty nesouhasit :-/

Ale určitě i tato situace má nějaké řešení.

vahač
Registrace: 6/2009
Příspěvků: 148
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

jj píše o tom sk web.

fajnsmeker
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 128
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má

Ja teda neviem ,ale kto kedy podpísal hocijakú zmluvu so Skylinkom??? Nepotrebuješ žiadnu zmluvu-chceš pozerať tak plať.

daryl
Registrace: 3/2010
Příspěvků: 110
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

zmluva je to, že si zaplatil za kartu, roztrhol obal v ktorom sú priložené VOP a zaregistroval kartu.
Tým si podmienky "zmluvy" akceptoval.

Máš podpísanú zmluvu s Billom Gatesom? Asi tiež nie, napriek tomu si s ním tiež v zmluvnom vzťahu.
A s TESCOM a s tvojím krčmárom tiež nemáš podpísanú zmluvu a taktiež máš s nimi zmluvný vzťah - ale inak presne ako píšeš - zaplatíš a chlastáš.

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 171
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

platim=cumim neplatim=necumim :)))

tanabe
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 1 806
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

R^ :laughing: To si pekne vysvetlil,este doplnim ze neplatis,nepozeras a oni nezarabaju.........

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Pozor pozor, už je zakazané aj spievať na verejnosti, nezaplatíš tak nespievaš, a bože zachovaj že si na verejnosi prdneš, momentálne budeš stíhaný za znečistovanie ovzdušia. :)))

skynett
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 711
Odpověď v diskusním vlákně
 

skylink už nie

mam dlho skylink kartu , nasledne vymena za ICE , obcas si predplastim nejaky balik vacsiniou multi HD . Teraz mi idu zaviest serv poplatok.Ja to vidim ako ciel sa nabalit , zarobit ako sa da na klientoch aj za cenu necestneho jednania firmy / co ine to je ? V PRISME DOTERAJSICH REKLAM NA SKYLINK / a ŽE TO JE LEVOTA , mi vychodí ked : SP neplati tem , kto si predplati nejaký balík ?! že už je v nom !!??? A to ako ? To sme platili servisne poplatky už skor a potajmu ?? v mesacných programoch navyse ??? Ak nie , tak prečo baliky su nezdražené aj o servisne poplatky ? Ak nemusia , že tam, už su , tak sme ho platili tajne a nasilu oklamaním zakazníka už dávno . To je este vacsie svinstvo . Cele to zavana svinstvoma podrazom ,lebo ak servisné poplatky , tak su aj tam , kde su kupované baliky navyše . / inak tu nieco nesedí , inak tu nieco nie je v poriadku / Odo mna už nedostanu ani korunu , ziadny kanal si nepredplatim , ztratili vo mne ako firma doveru , pretože už o par tyždnov si možu vymysliet dalsi poplatok , napr za pozeranie v sobotu a nedelu bude nedelný servisný poplatok , v noci nočný priplatok . velmi si tymto firma uskodí a ztratí vela klientov už len pre neserioznost k zakaznikovi.Už nemá dominatne postavenie v poskytovaní.Stačí , ked mierne upravia podmienky a ceny konkurenti ma vsetci pojdeme inam. Neda sa vylucit,že zhorsia kvalitu vysielania len aby ziskali viac prachov .

oskarik
Registrace: 12/2009
Příspěvků: 72
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Sak oni uz kvalitu zhorsili, davno!

ferrda
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 79
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

no nevím s tim 15.6 plno lidi o tom neví az obešlo lidi dopisem muzou si neco narokovat, že to dali na web nic neznamena....takže ja to neřeším

tompr
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 049
Odpověď v diskusním vlákně
 

8 dní

Dobrý den,

tuto zprávu vydal TASR (slovenská tisková agentura) bez ověření její správnosti. Věc se přitom má podstatně jinak:

Změna Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je ze strany společnosti Skylink jednostranným krokem a proto smlouvu všem dotčeným zákazníkům formálně vypovídáme v zákonné lhůtě. V případě, že se zákazník rozhodne na nové VOP nepřistoupit, není třeba žádná reakce z jeho strany. V takovém případě náš smluvní vztah zanikne v souladu se zákonem k poslednímu dni kalendářního čtvrtletí následujícího po dni doručení výpovědi. U přístupových karet, pro které nebude Servisní poplatek k datu jeho účinnosti uhrazen, dojde v souladu s platnými VOP k zastavení poskytování služby Skylink, resp. CS Link.

Nové VOP lze též jednoduše akceptovat bez potřeby dalších administrativních kroků, a to úhradou Servisního poplatku, výměnou starší karty CryptoWorks za kartu Skylink VÝMĚNA nebo objednáním placeného programového balíčku.

Všichni dotčení zákazníci našich platforem jsou vyrozuměni adresným dopisem, kde najdou veškeré informace.

SePoplatek
Registrace: 5/2012
Příspěvků: 18
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Registrován: 05/2012, Autor: uživatel SePoplatek - Servisní Poplatek - prečo sa skováváš za nový nick ???

Pre teba neplatí pravidlo číslo 7.

7) vytvářet nové účty - jeden uživatel = jeden nick, tedy každý uživatel má právo vlastnit pouze jeden nick. To znamená, že pokud je uživatel z diskuse vyloučen NEMÁ právo zakládat nové registrace

Tu som našiel plné znenie:

http://antonak.eu/clanky/blogujem/domace-temy/#axzz1x7qp8zR4

skynett
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 711
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Pôvodná správa na satelitnej bola doplnena o vyjadrenie M77 Group

fajnsmeker
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 128
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Daj sem link, nech si to vyjadrene m77 prečítame

skynett
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 711
Odpověď v diskusním vlákně
 

Reakcia M77 Group na odstúpenie od zmluvy

Vyjadrenie M77 Group:

Nie je pravda, že pokiaľ užívateľ neodstúpi od zmluvy do 15.6. 2012 berie sa to automaticky ako súhlas s novým znením Všeobecných obchodných podmienok.

Zmena VOP je z našej strany jednostranným krokom a preto radšej zmluvu všetkým dotknutým zákazníkom formálne vypovedáme v zákonnej lehote. Zároveň každému zákazníkovi našich platforiem zasielame adresný list s podrobnými informáciami. V prípade, že sa zákazník rozhodne na nové VOP nepristúpiť nie je potrebná žiadna reakcia z jeho strany. V takomto prípade náš zmluvný vzťah zanikne v súlade so zákonom k poslednému dňu kalendárneho štvrťroku nasledujúceho po dni doručenia výpovede. U prístupových kariet, pre ktoré nebude Servisný poplatok k dátumu jeho účinnosti uhradený, dôjde v súlade s platnými VOP k zastaveniu poskytovanej služby Skylink, resp. CS Link.

Vyjadrenie poskytol, Marek Němec, mediálny zástupca spoločnosti M77 Group S.A.

(TASR)

Streamingový obsah z: Netflix, Max, Prime Video, SkyShowtime, Apple TV+, Disney+. Lineárne: DVB-T, SAT (1°W - 28.2°E). Iné: VOYO, Magio GO.

zmarian
Registrace: 6/2011
Příspěvků: 2 858
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Pochopil som to správne, ak nie ta mi to vyvráte.

Priklad:

Založím si v banke účet, na účet dám peniaze, keď tie peniaze už budu na účte banka mi zruší účet a peniaze jej ostanu bez nároku na vrátenie.

skynett
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 711
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Toto tady byla běžná věc v 90 letech, ale pokud to má být příměr ke Skylinku, tak v tom máš velkou chybu - ty peníze nedals do banky, která ti teď ruší účet. Tys dal jinýmu subjektu, než tý bance.

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Ďakujem ti za tvoju reakciu, bol to len príklad, použijem iné prirovnanie:

Zaplatil som si izbu na hoteli, dostal som kľúč od izby kďe som sa potom nasťahoval, išiel som potom k moru, keď som sa chcel vrátiť na izbu, v dverách bola vymenená zámka, hotelier mi povedal že zamka sa pokazila a musel ju vymeniť ak sa ešte chcem vrátiť na izbu musím mu ešte zaplatiť 15 eur inák už do izby nepôjdem.

Čo povieš na toto ???

Kde budem teraz spať?

skynett
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 711
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Synci,na to,aby to "otraslo svetem" je potreba v jedne teorii 7 dni,v te vedectejsi az 10 dni:),Tudiz 8 dni je v norme.

hdpe
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 4 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

A ještě si nikdo nespočítal kolik servisním poplatkem vydělají měsíčně, když skylink má 1,7 miliónu karet to je pěkný balík ajaká bude kvalita obrazu nebo se to změní?????
já pochybuji.

josef1
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 93
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Josef,Skylink ma sice 1,7 mil. aktivnich karet,to se ale po zavedeni servisniho poplatku zmeni a to smerem dolu,kdy se v domacnostech zacnou zredukovavat karty a nekdo ukonci prijem programu pres Skylink/Cslink a prejde na prijem DVB-T ci jineho operatora.

HYPER
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 10 631
Odpověď v diskusním vlákně
 

@josef1

Ale to se netýká všech karet ale nějakou tu kačku z toho budou mýt ale u mě mají smůlu ;P

Skylink//1,9°+4,8°+13°+16°+19.2°+23,5°+28,2°+39°+42°+0,8°w//Octagon SX88/ Homatics Box HD

jackino
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 5 664
Galerie: jackino
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Blbost bola aj to, ze registrovali montaznici karty na seba,nie zakaznika.Teraz je v tom chaos.Ak teda je to pravda co sa tu pise.Treba karty dat na ludi co to realne maju doma.Teraz bude sranda ako tie osobne listy najdu adresata?Alebo uz to preregistrovavate na prave osoby?
Fakt je aj to, ze kto namal sharing a kupil si do domacnosti viac kariet,dostal podakovanie.Dobre sa to zamotava.Dnes bude to rokovanie CT ?
;)

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

skynett: To se ale pořád bavíš o tom, že ten kdo tě zkasíroval o peníze, tak po tobě teď chce něco doplácet. Ale u Skylinku tomu tak není, tys Skylinku žádný peníze za kartu neplatil, peníze platils prodejci. Kapišto?

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Spotrebiteľské Centrum: Klient Skylinku má...

Pitomec, nie "pite moc".Len som prehodil dve pismenka.Ano to sedi a predajca neodviedol peniaze niekomu?Sa len pytam,lebo v obchode ked kupujem potraviny, tiez neplatim tomu kto ich dodava ale babe pri pokladni.Tak ako to je? ;)

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 50
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra