Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Vážení,
prostě musím zveřejnit nový, tvůrčí přístup zákaznického servisu Skylinku ke klientovi.
Krátce po zveřejnění existence servisního poplatku jsem zaslal přes jejich web velice ostrý dotaz spojený s vyjádřením spřáteleného právníka. Zpět přišlo, že : Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme. Čekal jsem téměř pět dní a poté odpověď urgoval. Zase přišlo: Váš dotaz byl přijat ke zpracování. Na zodpovězení dotazu pracujeme.
Dneska 6.6.(po týdnu) mi přišel mail, že prý prosí o přeposlání toho prvního dotazu !!!
A za tento bordel prosím chtějí 29,-Kč měsíčně...

rogue
Registrace: 9/2008
Příspěvků: 342
Stránka: [ 1 ] 2 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Nj, ale po jeho zaplacení se to fakt zlepší.. :razz:

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15 125
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Zase další z těch, kteří si myslí, že jsou středem Zeměkoule a kvůli jejich pomatenýmu dotazu, navíc s nějakým lemploidním právníkem (pokud to je vůbec právník) si všichni sednou na p*r*d*e*l Rv

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pitomec

:laughing: R^ R^

tanabe
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 1 806
Odpověď v diskusním vlákně
 

běžte už do haj**u s tím skylinkem!!

Tohle má být diskusní fórum o problematice satelitního příjmu a nikolivěk přehlídka zamindrákovaných a ukřivděných nýmandů! Uzavřeli jste jako svéprávné soukromé osoby s někým smlouvu a máte svůj soukromý pocit, že Vás někdo natáhl? OK, obraťte se na ČOI, SOS nebé Černé ovce, ale je to každého boj, neotravuujte se svými soukromými problémy na fótu, kde se má řešit něco jiného než osobní plačky - ale je plné lidí s IQ nižším než je nynější večerní teplota, avšak s pocitem své vlastní důležitosti nikolivěk násobně, ale exponenciálně vyšším, zdar

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Aj ja som písal dotaz na zakaznicky servis (3.6.)... váš dotaz bol prijatý k spracovaniu a do tejto chvíle som sa odpovede nedočkal... takže servis na úrovni R^ :laughing:

marek04
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 52
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

mne odpovedali hned v ten den ked som to posielal

mbfin
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 1 325
Odpověď v diskusním vlákně
 

hotovyrad

to možná mluvíš o svojem IQ :razz:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

    

kým sa stratil mail to je ešte OK. Keď zmizne právnik ktorý do toho vŕta, to už bude prúser :laughing:

tu to máte čierne na bielom heh
http://2i.sk/7cbde3c91a
http://www.2i.sk/b7065872a1

46E, 45E, 39E, 28E, 23E, 19E, 16E, 13E, 9E, 5E, 1W @ AB Cryptobox 652

Freedox
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 573
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

a ráno ,zase nazad do reality.

vusolo 4 K . blackhole 3.0.8.

oneeeee
Registrace: 10/2005
Příspěvků: 7 489
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Pitomci (vsetci) ved aj v 48-om len Klemo zmenil system,preco ste nadavali na komancov 40 rokov? Kto drzal hubu mal pokoj.
Nepripomina vam to nieco? Ked chces dalej pozerat co sme ti predali volakedy za urcitych podmienok,teraz neplati a spatne,nie ze od 1.9. ale odvtedy plati kazdy, kto kartu zaregistroval 2 roky predtym,alebo sa mylim?

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Teda nie ze ste vsetci pitomci,len tí ci su pitomci ! ;)

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

a němec platí-za ARD,ZDF... atd ty němci ty se maj.... jen u nás se vše zpoplatňuje čekám že jednou přijde složenka na to že "dýchám vzduch (kyslik) a vydechuji O2 " :laughing:

papay
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 601
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

tu zkurvenou pravičackou Tv se mě teda nechce "platit" ;P ;P

papay
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 601
Odpověď v diskusním vlákně
 

vydechuješ

CO2,pokud nejsi jedle R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 308
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

za co2 by si mal dostať odmenu.

vusolo 4 K . blackhole 3.0.8.

oneeeee
Registrace: 10/2005
Příspěvků: 7 489
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

za CO2 bude platit uhlíkovou daň, nebo si bude muset koupit povolenku.

pf09
Registrace: 8/2010
Příspěvků: 3 404
Odpověď v diskusním vlákně
 

Re: A co zakaznici co maju zaruku na kartu 3 roky?

Napadla tu niekoho otazka co zakaznici ktory maju na kartu zaruku 3 roky ak bola montaz vykonana odbornou firmou /partnrrom skylinku/? LOL

bobrik
Registrace: 4/2008
Příspěvků: 46
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

No chystám se jim taky napsat pismo.Už se těším na odpovědi,zejména na takové záludné otázky,proč se balíčky jmenují volitelné,když se tam nic volit nedá nebo proč mají v balíčku 2x stejný program jednou SD a podruhé HD?Předpokládám obligátní odpověď,že zákazníci jsou spokojeni.B-)To budou asi ti,co mají hlavu jen na to,aby jim nepršelo do krku. :laughing:

mlengy
Registrace: 2/2012
Příspěvků: 44
Odpověď v diskusním vlákně
 

re: mlengy

No, podla mna sa tymito "zaludnymi" otazkami iba strapnis.
Balicky sa volaju volitelne zrejme preto, lebo si mozes zvolit, ktory balicek si objednas. Existuje predsa zakladna ponuka a knej mozes volitelne zvolit niktory balicek. Dokonca mozes mat aj kombinaciu balickov.
Niektore programy su v SD aj HD zaroven z toho dovodu, ze nie vsetci zakaznici maju HD prijimace. Ti, co maju HD prijimace, maju samozrejme naladene len HD verzie danych stanic, ostatni maju naladene SD verzie.
Ja dufam, ze to s tymi otazkami bol iba zart a nemyslel si to vazne. Ale ak ano, kludne im napis.

xpirin
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 103
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Keď im takéto somariny píšete, tak sa už nečudujem, prečo chcú servisný poplatok. Aspoň SKYLink zaplatí z toho poplatku 20 ľudí, ktorý denne musia odpovedať na stupidné otázky.

4K Box HD61; parabola 80 cm; Twin monoblock 4.3

Crescenzio
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 380
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

A za další, když se ptají na takovéto nesmysly, ať se nediví, že odpovědi trvají tak dlouho.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

rogue

Dotaz e-mailem je na "kulové", to chce vytisknou a poslat to Skylinku poštou doporučene a požadovat odpvěď do 14. dnů. To potom má nějakou právní podstatu. --- Jinak se někteří kolegové mohou stydět, co skoro M77 pochlebujou - je ukázka jak " Čech Čechoj, dokáže podrazit nohy" !!! To Němci, Francouzi nedělají !!! :fuming:

CES
Registrace: 4/2007
Příspěvků: 4 385
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pro všechny

Jediná možnost je.....vypovědět smlouvu se Skylinkem a nechat kartu deaktivovat,protože z těchto diskusí mají jen srandu....

rarasek
Registrace: 12/2008
Příspěvků: 46
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nový přístup zákaznického servisu Skylinku

Když si mastí kapsy všichni(hold český národ si nechá srát na hlavu donekonečna)tak proč by nemohli M77 bůhví komu to vlastně patří Rv :laughing: Rv ;P

Skylink//1,9°+4,8°+13°+16°+19.2°+23,5°+28,2°+39°+42°+0,8°w//Octagon SX88/ Homatics Box HD

jackino
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 5 664
Galerie: jackino
Odpověď v diskusním vlákně
 

xpirin

Niektore programy su v SD aj HD zaroven z toho dovodu, ze nie vsetci zakaznici maju HD prijimace. Ti, co maju HD prijimace, maju samozrejme naladene len HD verzie danych stanic, ostatni maju naladene SD verzie.

Registrován: 04/2011, Autor: xpirin
----------------------------------------------------

No to nemusí být tak úplně pravda. Mám HD přijímač a mám přesto naladěné HD i SD verze a to především ze 2 důvodů:

1) rozdílnost HD a SD verze - např. History HD a History a některé další nevysílají to samé ve stejném čase (nejedná se o totožný program v jiném rozlišení)

2) Příjem - některé vysílané programy jsou občas v HD prostě nesledovatelné (výpadky, kostičky, sekání obrazu nebo zvuku, nebo obojího...), takže přepnu na SD a můžu se dívat dál...

vahač
Registrace: 6/2009
Příspěvků: 148
Stránka: [ 1 ] 2 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 94
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra