Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Ferguson Ariva TT HD PVR 500

Mám problém s nahráváním dvou programů současně.Po rezervaci druhého programu se buď objeví hláška,že nelze nahrávat oba programy současně,anebo se hláška neobjeví,ale nahraje se jen jeden.Podotýkám,že po prvním nastavení přijímače tato funkce fungovala.Nastavení přitom zůstalo stejné.V nastavení antény mám nastaveno:připojení tuneru-1Dish-Dual LND, typ přepínače-DiSEqC, možnosti-2/nic. V nastavení záznamu mám nastaveno:Time shift-manual, výchozí čas nahrávání-10:00:00hod.
Poradí mi někdo,prosím?! V oboru DVB-S jsem naprostý amatér.Proto jsem si koupil takhle poměrně drahý přijímač,doufaje,že vše si pohlídá sám.Díky všem,kteří poradí.

božolé
Registrace: 4/2011
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Ferguson Ariva TT HD PVR 500

jakou a kolik karet tam máš? R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006

A kontaktovat prodejce jsi zkoušel? ;)

Octagon SF 8008 Supreme , Skylink Premium, O2TV zlatá, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus

drobeček
Registrace: 1/2006

pro pierrepetra i drobečka

Prodejce nebo výrobce jsem zatím nekontaktoval.V přijímači mám jednu kartu.Je to Skylink standart HD Irdeto.
Co se nahrávání týče,vzpomněl jsem si ještě na jeden problém.Když při sledování programu zmáčknu tlačítko REC spustí se normálně nahrávání.To by bylo ještě o.k. Jenže,když chci přepnout na jiný program,90% těchto programů nejde sledovat.Objevi se "no signal" a neda se s tím nic dělat.Poraďte prosím!
Za chyby v pravopise se omlouvám.Píšu z mobilu.

božolé

ariva TT

Moje máma používá 250ku a nemá problém.Bohužel si nepamatuji jak to má nastaveno.Vypadá to jako by ti šel signál jen z jednoho kabelu.Máš tam dva koaxy od paraboly?

unkabunka
Registrace: 8/2010

zkus tam vrazit cslink a bude ti jasno R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006

další fakta