![]() |
|
Mimo misu reklamacia - alzavo stvrtok som kupil v alze fotoramik, rozbalil som ho doma zapnem a na displeji cierna skvrna a pol dispeja ide a v polovici farebne pasy, na druhy den (v piatok) som to isiel reklamovat, pri reklamacii mi povedali ze je to "prevaleny displej" a zacali sa tvarit ze som to spravil ja, pretoze krabica bola neposkodena, reklamacny technik mi povedal ze on tuto reklamaciu nemoze rozhodnut ze musi pockat na veduceho a ten pride dnes a ze mi daju vediet. Stretli ste sa niekto s niecim podobnym? Inak ramik je bez viditelneho vonkajsieho poskodenia, pri preberani v alze som krabicu rozbalil ramik bol zabaleny v igelite vyzeral v poriadku. Na chybu som prisiel az doma po zapojeni do siete. Da sa este nejako odstupit od zmluvy (napriklad do 7 dni ako to je v obcianskom zakonniku) pretoze sa mi zda ze to je neseriozne jednanie z ich strany. |
PEPE8989
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 608 |
![]() |
|
Nič v zlom,ale keď si to osobne kupoval, tak bol problém to tam aj zapnúť? |
Eman
Registrace: 4/2007 Příspěvků: 585 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzaasi ne, když jsi to koupil v prodejně, tak nemůžeš odstoupit od smlouvy. jedině při nákupech přes net (nebo prostě mimo prostory firmy)Vantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.
|
vortimond
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 19 826 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzav alze som zatial reklamoval vzdy so spokojnostou, ale islo len o softwareove chybyak ten ramik nebol drahy, myslim, ze ked budes seriozne jednat, ze sa dohodnete, taka polozka tu firmu nepolozi |
georgo
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 362 |
![]() |
|
@vortipraveze v alze sa kupuje po objednavke cez neta aj ked mas osobe prevzatie, da sa odstupit od zmluvy - predaj cez internet - cital som to na soike co sa tyka poskodenia, to uz je ine, lebo bude treba dokazat, ze sa mu to nestalo doma, to uz je na predajcovi, ci uveri, ked je krabica v poriadku |
georgo
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 362 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzanevím jak u vás, ale u nás má alza svojí prodejnu a tam se dá nakupovat i normálně mimo internetVantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.
|
vortimond
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 19 826 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzav Bratislave sa da len cez objednavku cez internet, a osobne to beriem odtial pretoze to mam po ceste domov tak sa tam vzdy zastavim, uz som od nich bral vela veci ale zatial vsetko fungovalo, toto je prvykrat co tam reklamujem. |
PEPE8989
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 608 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzawww.zakon.sk - studuj108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji v platnom znení v kamennom obchode nic take neplati. zalezi len na predvajucom. ak si to teda osobne odobral tak len reklamovat |
funtomas
Registrace: 12/2009 Příspěvků: 699 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzapokiaľ sa chyba objaví do šiestich mesiacov od kúpy, predpokladá sa, že existovala už pri prevzatí tovaru, a pokiaľ s tým predávajúci nesúhlasí, je jeho povinnosťou dokázať to. Toto dôkazové bremeno je však v praxi spravidla prenášané na spotrebiteľa, aj keď v §508 Občianskeho zákonníka uvádza opak. |
funtomas
Registrace: 12/2009 Příspěvků: 699 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzafuntomas precitaj si toto:http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-spotrebitelovi/Informacia-k-pravu-na-odstupenie-od-zmluvy-pri-kupe-tovaru-cez-internet.soi?ind= takze do siedmich dni mozem odstupit aj ked somm to prebral na pobocke, otazka je ci mozem odstupit ked je tovar nefunkcny a reklamuje sa |
PEPE8989
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 608 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzaale vychadza mi z toho ze mozem odstupit a predavajuci mi teraz musi dokazat ze tovar som poskodil ja. |
PEPE8989
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 608 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzaOdstupit od zmluvy nemozes pokial sa jedna o reklamaciu. Vsetko zalezi od predajcu ako ti reklamaciu vybavia. |
fajnsmeker
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 128 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzano odbyt zakaznika s tym ze krabica nie je pockodena a de facto tym padom vyrobok v krabici musel byt v poriadku (pri dodavke) a tento vyrobok bol poskodeny az nasledne po otvoreni krabice mi pride ako velmi vtipne zo strany predavajucehonech sa dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzaV alze.sk som reklamoval iba raz, a odvtedy som s tymto obchodom navzdy skoncil. Prebiehalo to zhruba tak, ako pises hore. Islo o internetovu zasielku, nastastie hodnota veci bola mala, s tym, ze mi povedali, ze vyrobok mam odfotit, poslat im fotku a protokol a potom ze mam vyhladat vodica !!! kurierskej firmy a spisat s nim list o vadnej dodavke...Za tie peniaze mi to nestalo robit taketo cirkusy,tak som sa na to vykaslal. Odvtedy ale alza NIKDY VIAC !AB PULSe 4k, Zgemma H7S
|
LucaBrazza
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 4 621 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzav alze jsem reklamoval několik věcí a vždy to dopadlo k mé plné spokojenosti. ;) |
adam 2
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 429 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzaSamozřejmě bych požadoval odstoupení od smlouvy. Zákon na ochranu spotřebitele říká, že prodejce je povinen předvést zákazníkovi výrobek v provozu a seznámit ho s obsluhou. Kdyby toto učinil, tak by se na vadu přišlo na místě. Takže chyba na straně prodejce. Ten at si výrobek pošle na předprodejku nebo nechá dobropisovat.Dejte mě lidi a já to /možná/ udělám...
|
wolf
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 441 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzaJa som kupoval cez net spanielku gitaru.Preberal ju otec, bol som vtedy na internate. Krabica neporusena, gitara bola prasknuta na vrchnej strane. Po 4 dnoch som prisiel domov a zbadal som to, otec si to nevsimol. Napisal som mail, povedali, nech to donesiem, doniesol som, pozerame na to, a vravi, ze to bude na reklamaciu, ale slusne som sa s nim porozpraval, a bral som si kus za kus. Dalej si to uz riesili oni. A to bola polozka za 400€, preto si myslim, ze s fotoramikom by nemal byt problem. Je to cisto o ludoch, drzim palce, aby sa to vysetlilo. |
georgo
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 362 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzajá jsem koupil telefon od Vodafonu a po půl roce provozu v záruce se začínal sám od sebe vypínat i když byla nabyta baterie . Dal do opravy a když přišel z Kladna tak byl verdikt nejde opravit byl tam cizí zásah někdo v něm pájel ˇ( prvně v opravně a já tam nic nedělal a proč taky , když je v záruce ) . Neuznali nic . Ted ho mám doma stál 4000 kč a honím to jak to jde a zatím nic . Chci to dát na ČOI a do nějaký zkušebny ještě , jde mi jen už o principt co si dovolují . Nekonečný kolečko dělám kolem telefonu VODAFON , NOKIA, OPRAVNA- KLADNO a znovu . . Kde je potom spravedlivost zítra to bude věc kolem 20 000 kč . ? |
standa111
Registrace: 11/2009 Příspěvků: 1 748 |
![]() |
|
RE: Mimo misu reklamacia - alzadnes se nenakupuje tam,kde je nejlevněji,ale tam,kde se k tobě zachovají slušně v případě závady výrobku |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 308 |
![]() |
|
![]() |