Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Problém montáž TOROIDAL T90

Ahoj všem nastavil jsem 11 TP z cca 33 na Astře 23,5 ( těch s nejmenším číslem)u krajního LNB (střed na HOTBIRD bez problémů) ostatní (12 a dále) mi naskočí signál 86% a hned spadne, čím to je? Jsem začátečník, ale nechci to vzdát...

lubos
Registrace: 6/2009
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Problém montáž TOROIDAL T90

Ahoj Luboš,
tak prozraď po tom co jsi nastavil 11TP jestli ti ten toroid nespadl na zem ze zdi, nebo to byl diseqc, nebo přijímač, který taky mimo jiné nezmiňuješ, nebo jsi profík s měřákem a ten ti právě upadl,
co ostatní družice, na toroidce snad jsou a nespadly jako ta 23,5 stupně východ či záchod

veris
Registrace: 7/2008

A co přijímač ?

Jaký ? A máš správné nastavení ? Jaký přepínač používáš ?
Jaký typ LNB je použit na tom problémovém satelitu ? Na jakých transpondérech (V nebo H) to nejde ?
Pohledej, vyzkoušej a napiš...

bob.r
Registrace: 1/2006

nevzdávej to

pierrepetr
Registrace: 5/2006

:))) bojuj!

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007

Když si začátečník, nemáš zkušenosti, měřák. nevezneš si k ruce někoho s praxí, pak se mi chce říci - dobře ti tak, ale neřeknu to. Hlavně at ti ta antena nespadle a nikoho nezraní, nebo nezabije.

On Air!

Saxon
Registrace: 5/2007
Galerie: Saxon

@lubos

Tých možností " čím to je" je mnoho. Pozri toto:
http://www.satelit-tv.sk/download/instalacia-toroidnej-paraboly-wavefrontier-toroidal-T55-T90.pdf

aj toto:

https://www.parabola.cz/abc/multifocus-pro-pokrocile/

a hlavne pozri skew LNB, keď máš všetko v poriadku.

Milan C
Registrace: 4/2006

toto som si tu uz davnejsie vsimol ako nahle niekto nastavuje parabolu a chce s niecim poradit najde sa tu vzdy nejaky zakomplexovany montaznik ktory nemoze predychat ze to co on robi ako tazky profesional niekto moze povazovat za hobby alebo si len chce vyskusat ci to dokaze