![]() |
|
Zamyšlení k UPCNějak nemůžu pochopit počty zákazníků, které uvádí UPC u služby UPC Direct. Před několika lety jsme někde četl, že mají 110 tisíc abonentů. A nedávno zde byl článek kde se uvádělo 106 tisíc. Je to tak nebo se pletu?Podle mně to není možné, že by jim ubylo jen 4000 ??? Vždyť je taková konkurence o tolik levnější. Už jen ty paraboly na domech, UPC aby pohledal. Nedávno jsem se měl možnost setkat s arogantním a z obchodní stránky neuvěřitelným jednání UPC. Moje máma měla UPC 6 let(!). Po různých slevách a dohadech měla rodinu za 399 + HBOčka s nějakou slevou za 200. Ze dne na den, bez jakéhokoliv upozornění jí to zvedli o 150%. Základní slušnost bych viděl v tom, že by za ty prachy to mohli dát třeba vědět, např. mail nic nestojí. Leasingovka mi poslala kvůli navýšení splátek (kvůli vyššímu DPH) asi o 190 Kč doporučený dopis. Jediné procento jim stálo za doporučenou obálku... a UPC? Hanba mluvit. Chtěl jsem se tedy zeptat na zákaznické lince na základě čeho účtují o tolik více. Třeba ceník, nebo klauzule ve smlouvě. Slečna "always happy" moderátorka mi sdělila, že ona rozhodně obchodní podmínky nezná a je jí to úplně jedno. To byla přesná citace. No aspoň na výpověď reagovali velice rychle a vypověděli to během tří týdnů. |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCvýpověď během tří týdnu?spíš během tří měsícu ne? :))) |
adam 2
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 429 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCNé, fakt. 3.3 jsme jim to napsal na stránkách jak mají ty formuláře a včera přišel dopis, že to ukončují k poslednímu březnu. Čestný pionýrský. |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCale věřim už pár let nejsem abonentem ale tenkrát jsem asi po dvou letech čekal na vypovězení smlouvy ty tři měsíce. |
adam 2
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 429 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCNo mně to taky překvapilo, ve smlouvě mají do konce měsíce+měsíc navíc. Tak asi aby mě netrefil šlak tak mi udělali radost. |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
lynxxa) prvni cast vasiho prispevku cista provokaceb) no hodne bych se divil ze by si operator dovolil takovyhle jednani (jenom zeby bylo arogantni jednani i z vasi strany, no i tak bych rekl ze na 99procent by si to nedovolil... kazdy ma sve nadrizene) c) skoda ze clovek nema k mami smlouvu kterou jste mneli ze spolecnosti UPC, protoze pokud na nakou dobu byla dojednana "zleva" z poskytovanych sluzeb, tak po uplynuti tydle doby, zmluvna strana nema povinnost upozornit na zvyseny poplatek protoze zmluvni podminky jasne stanovuji kdy nabiha "radnej" poplatek ... d) s tou leasingofkou pletete hrusky z jablickami... at se dari, ahoj ;) Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCMně se stalo něco podobného.Moje matka,které je 89 let si platila základní nabídku UPC.Po spuštění pozemního vysílání DVBT nemělo smysl dál platit UPC.Zaslal jsem jejím jménem výpovědˇ, s tím,že není ze zdravotních důvodů schopna televizi sledovat.Odpovědˇ:Budˇmusím mít notářsky ověřenou plnou moc nebo lékařský posudek o jejím zdravotním stavu. |
Mydata
Registrace: 1/2007 Příspěvků: 78 |
![]() |
|
to alfasexa) jjj to byla provokace zcela záměrná :) To ale nemění nic na tom, že by mně zajímal skutečný stavb) takhle to fakt bylo, slečna jasně řekla že se obchodní podmínky nezná a když jsem se jí ptal jak je toto možné, odpověděla, že je jí je to jedno. nebyl jsem arogantni, nybrz vecny a asi trochu nas.raty. c) já bych chápal, kdyby to měli podložené nějakým dodatkem, ale jednalo se o telefonicky dohodnuté ceny, žádný dodatek k tomu neposílali. To by mohlo zajímat i finanční úřad, každá cena musí vycházet z nějakého ceníku, oboustranné dohody, objednávky, smlouvy apod. Podle mně tohle nemají nikde podložené. d) jablíčka s hruškama? Jen jsem asi z jiné planety. Pokud jsem někde vážený zákazník (jak uvádějí v každé tiskovině) tak bych očekával základní úctu od dodavatele. Základní, byť i nepsaná, věc mi přijde informace o ceně. Pokud tedy dochází k zásadnímu navýšení ceny ať už pro cokoliv, očekávám, že mi to dodavatel sdělí. Jako příklad jsem uváděl leasingovku. Mají to ve smlouvě, že se bude účtovat více a stejně mají tolik slušnosti mi to dát vědět. Nebo T-mobile, skončilo mi nějaké zvýhodnění a taky mi volali, jestli to chci prodloužit. |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
to MydataMno.... je pravda, že smlouvu uzavírala maminka, výpověď musí tedy vycházet z její vůle ať už přímo nebo v zastoupení a tohle zastoupení je třeba mít potvrzené, to jistě není jen u UPC. |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
lynxxxb) mno jak jsem napsal kazdy ma sve nadrizene, tudiz treba napsat stiznost primo do UPCc) "ale jednalo se o telefonicky dohodnuté ceny, žádný dodatek k tomu neposílali." ... nerikate na jak dlouhou dobe jste mnel tenhle "kontrakt" dojednanej... jinak bych to asi napsal takhle, vse vychadzelo z puvodni smlouvy, a tudiz, je tam odstavec a tedka fakt parafrazuji, ze pokud nedate vypoved, tak "cvakate" podla aktualniho cennika... vy ste mnel telefonicky dojednanou lepsi cenu, a po vyprsani dany lhuty /resp pred vyprsanim/ jste nepodal vypoved a tudiz se vam zacalo fakturovat podle aktualniho cennika v souladu ze smluvou kterou jste podepsal (vim ze se vam mohla stat i jina varianta, vzdyt kdyz tak odepisete) at se dari, ahoj ;) btw nee ze na mne nekdo tedka vyjede, nedelam ani jsem nedelal pro UPC... a k tomu vyse uvedenemu, lynxxx to napsal docela jasne, kdyz tak muzu napsat proc se postupovalo jak se postupovalo, ale je 1:39am... kazdopadne nejde o zakernost ze strany UPC Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCKazdy slusny operator by mal zakaznika upozornit na koncenie benefitu a nasledne zvysenie ceny. Nie kazdy ma vylepenu zmluvu dva roky na stene a sleduje ukoncenie.Napr. od Orange mi prisla upozornujuca SMS, ze pokial nebude zmluva predlzena, dojde k strate vyhod. Z T-Comu mi v obdobnom pripade volal obchodnik a upozornil na ukoncenie zmluvy, vraj maju oslovit zakaznika tri mesiace pred koncom viazanosti. U UPC ma vsak taketo konanie vobec neprekvapuje, radsej zoberu zvysenu ciastku po tri mesiace s naslednou stratou zakaznika, nez aby mu poslali jeden list, ci zatelefonovali. Toto zodpoveda ich "povesti" medzi ludmi. Rv AB PULSe 4k, Zgemma H7S
|
LucaBrazza
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 4 621 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCJo takhle to přesně je..... myslím tím tu pověst mezi lidmi. Ať teď přijdou s čímkoliv novým, ať nabídnou cokoliv tak už budou automaticky "jo to je to drahý".V žádném případě za ně nelobuji, chraň bůh, já jsem už dlouho fanda Skylinku ...... i když je pravda, že mi kdysi předchůdce UPC dal dobře vydělat, ještě když to byl Karneval..... Ale s tímhle už dlouho žádnej marketing nehne. Byť jsem osobně zvědav, s čím přijdou z té "Thor pozice". Kdyby se objevila zajímavá HD nabídka..... |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCJeště to alfasex... víš máš v mnohém pravdu, i telefonický kontrakt může být závazný, rozumím cos myslel. Prostě dočasná sleva skončila a nastali standart podmínky tak co se divím......... ale slušná společnost, když s Tebou něco po tefonu dojedná, tak to potom pošle na papíře, nebo aspoň mailem, když už za těch 10 Kč nestojím. Já si to v žádném případě rok zpátky nepamutuju co mi přesně naslibovali.... to asi nikdo.... oni to mají někde nahrané a já vím kulový. To je dost nerovná pozice.... Ještě mě napadá jedna věc: toto co se stalo mně se stalo spoustě dalších lidí z řad našich zákazníků. Od zástupce UPC Direct vím, že je to něco jako "větší čistka". Jestli se třeba nechystají z nové pozice udělat jinou nabídku.... to je ovšem jen můj dojem. |
lynxx
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 106 |
![]() |
|
RE: Zamyšlení k UPCLucaBrazza: ziaden pravny predpis neuklada tuto povinnost, ano mozme sa bavit o etickej rovine... ale ako povinnost to nikto nema ... zmluvu podpisujes pri plnom vedomi, a ani jedna zo spolocnosti nepouziva UNI zmluvy, cize treba si zmluvne podmienky dokladne prestudovat /ani ja to osobne nerobim/ a netreba cakat na SMS ... v pravnej rovine je to OKlynxx: muzu s vami souhlasit, jenomze sam ste taky potvrdil ze ta ustni dohoda je OK, druha vec je ze po x-mesicich si clovek nepamatuje zcela nic /a ja nejsu vynimka/ ... je to v rovine etiky, no na druhou stranu, se vam nemuze stat ze si poctive platite a prask jednoho dne jste vypnuty (viz konkurence na jine pozici kde slnko zapada, pokud nejde o nakej technickej problem/ jinak urcite je todle na zvazeni, tadle kritika kolem telef ustnich dohod, protoze pak prijde nezrovnalostem a nedela to dobre jmeno i kdyz po pravni strance je to OK... at se dari, ahoj ;) ps: no mne cca 3-4mesice zpatky nabydli HBO balik (kterej vsak mam od jinud, nabidka znela na 1rok) ... hold nekdy prava ruka nevi co dela leva a vznikaji nedorozumeni Vzdát se je horší než být poslední.
|
alfasex
Registrace: 8/2006 Příspěvků: 4 085 |
![]() |
|
ja si tiez myslim ze maju =zakaznika= na hakumoj "pribeh": asi pred 6 rokmi som si kupil sat prijimac s 2x CI slotmi a CW modulmi s tym ze SlovakLink karta este v tom obdobi a UPC-Direct s tym ze ta -tak ze svoj prijimac- sa dala len tak ze zaplatis 1 cely rok dopredu (asi 8-9000SKK v roky 2004). Po asi teda roku (mozno dva) to uz si nespominam sa mi oproti nejakym tym 3 stovkam zvysila faktura nieco pod 600SKK. Oni ze konec akcie a pod. a ja ze to moc nebudem chciet a kompromis. Kompromis bol v aktivacii Plus balika, chceli sme Viasat a AXN. No platili sme asi 50SKK pod 500 dalsie 2 roky. Potom sa nam pokazil nas satelit a ja reku vsak nech poslu tak ako ostatny maju... ze mozem platit nejakych 100SKK teraz 3-4 jurace za pristroj ak nadalej Plus balik...Uz ma to hnevalo ze furt sa to od tych cca 20 juracov mesacne nehne ked prislo MagioSat a pod. Teraz za tyzden za dva mi konci opat 2 rocna viazanost. Od asi januara som sa snazil s nimi nejak dohodnut - keby mi daju PVR-/-HD prijimac, ja by som vam fakt platil tych 20juro s tym obsahom co maju (v januari som este nevedel o zmene satelitu (poznamenavam ze parabolu si tiez ja montovat -je moj)). Neda sa! Fakt som pohrozil (slusne!) ze bud nebo koniec. A tiez mi pipina povedala no ze dobre. A to uz aj som tlacil ze nech ma prepne na back-office a ze ja chcem hovorit aj s niekim inym. Ze nech napisem e-mail. Napisal som. Gramofon prehral rovnaku platnu aka odposali vycuc z ponuk co za kolko = Plus a PVR prijimac jedine ze ak obnovim viazanost na karte tak nie 20 ale 11 tusim... Zaver: V januari som dal vypoved, za tyzden-dva posielam kartu; amen! K PS: aj tak ma to ale kaka - MagioSat ma tiez velmi zklamal! |
krikri
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 1 823 |
![]() |
|
ad ja si tiez myslim ze maju =zakaznika= na hakupar chyb som si nasiel (sorry):-ne 8-9 tisic ale 3-4 (neviem kolko 3xx SKK krat 12 mesicu) (plus prijimac nebo tie moduly bolo dokopy tych 8-9) -pipina dobre ze konec -a teraz 11 + 3-4 prijimac + 2-3 Plus - myslim ze cca 17 juro oproti 22 co mam K |
krikri
Registrace: 3/2010 Příspěvků: 1 823 |
![]() |
|
![]() |