Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Cs Film na kartách CsLink problém ?

Kluci volal jsem odpoledne na zákaznickou linku CsLinku ohledně CsFilmu, který mi nehraje. Zaplacenej jej mám aktivační zápis na kartě mám - ověřeno přes menu přístroje, ale satelitní přístroj Opticum 7500CW mi hlásí program je kódován. Na zákaznické lince mi bylo rečeno, že problém je na straně Skylink :bigeyes: Celkem jsem byl v šoku co Skylink má společnýho s kódovacím systémem CsLinku. Nenechal jsem se odbýt a chtěl jsem přepojit na techniky bohužel slečna oznámila, že technici nejsou momentálně dostupní. Po 15 minutách jsem to vzadl. Nemáte zaznamenám s tímto satelitním přístrojem podobné problémy, nebo i na jiných přístrojích s kartou CsLink?

tons
Registrace: 4/2008
Odpověď v diskusním vlákně

Cs Film na kartách CsLink problém ?

Jo tento samý problém je i na příjmačích Eycos E800CR a 8010.
Jená se o programy Nova Cinema,Sport 1,CS film.
Tento příjmač je softem podobný s Opticem.

zolik645
Registrace: 7/2009

RE: Cs Film na kartách CsLink problém?

Mam stejny problem. Vse zaplaceno, zapisy jsou na karte taky, ale nehraje (uz nekolik dni). Prijimac GI-S805 + cerveny CW modul.

DVB-T2+0.8W+19.2E+23.5E~freeSAT+O2tv

vilda016
Registrace: 8/2007

RE: Cs Film na kartách CsLink problém ?

Tak potom mi řekněte kde je chyba? A co Vám řekli na zákaznické lince CsLink? Pokud jste volali. Myslím, že výmluva na Skylink je dosti zvláštní. Mají přece vlastní kódovací systém a Skylink s kartami CsLink nemá nic společného :fuming: Myslíte, že bude chyba v satelitním přístroji?

tons

nahrej tam novej SW a budeš mýt pokoj

pit178
Registrace: 11/2007

A jestli to je modul CW Irdeto SCM rev.2.3. - červený, tak bych ho z toho vynechal.

CES
Registrace: 4/2007

PISys

Jestli ta výmluva na Skylink není jen nějaký výmysl, napadá mě, že to blbne kvůli simulcryptu na Irdeto PISys - a to připojil Skylink.

Pepann
Registrace: 3/2007