15.10.2008, 08:11.43 | |
LCD Samsung 32= a Digi TVZdravím a prosím o seriozní informace. Jsem laik v oblasti satelitů, mám LCD 32" a přemýšlím o pořízení Digi TV. Do teďka jedu přes obecní kabelovku (180,- Kč/měsíc/21 programů vč. slovenských, Hallmarku a Minimaxu atd.), vše v dobré kvalitě, některé programy doslova parádní, bohužel Prima dělá vodorovné pruhy a kabelovka to nechce řešit, prej je problém u mě. Myslíte si, že bych dosáhnul lepšího výsledku v poměru cena/výkon pořízením Digi TV ? Na TV se dívám ze 3-3,5 m, bude mi to kostičkovat nebo se rozpadat obraz ? Dík za každou smysluplnou reakci. |
Gudmac |
15.10.2008, 08:45.42 | |
RE: LCD Samsung 32= a Digi TVjak se říká z bláta do louže. momentálně nejkvalitnější sat platformou u nás je skylink. nabídka programů ale není tak velká jako digi nebo upc. |
vortimond |
15.10.2008, 08:56.37 | |
RE: LCD Samsung 32= a Digi TVNo, nechci brát iluze, ale digi TV na TV 32" jsou príma omalovánky pro děti. Je to poměrně tristní... kvalita obrazu je opravdu mizerná... |
popopepe |
15.10.2008, 09:21.32 | |
RE: LCD Samsung 32= a Digi TVnejlepsi je se dojit k nekomu podivat kdo digi ma jedine tak poznas jestli se ti to bude libit. |
image |
15.10.2008, 10:13.14 | |
RE: LCD Samsung 32= a Digi TVNejvětší neštěstí je v tom, že Digi neumí formát 16:9. Vysílají to jako letterbox tzn. že téměř 1/3 řádků a tedy i pixelů je ztracena v černých pruzích. A když se potom obraz zoomem zvětší na celou plochu tak je to soutěž o slepeckou hůl. Na LCD TV patří rozhodně Czechlink a pokud možno HD. |
visper |
15.10.2008, 10:28.42 | |