Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
05.12.2007, 09:27.39

Čeština na Technisatu STR1

Na www.tvdigitalne.cz je v nabídce nová série příjmače již údajně s českým menu.Víte něco víc ? Díky za informaci.
uživatel
Jaros
05.12.2007, 10:42.53

RE: Čeština na Technisatu STR1

není tam čeština v Menu, ale je opraven problém se čtečkami.
uživatel
Jurin
05.12.2007, 10:52.07

Teď jsem mluvil s technikem s OMKA, který je výhradním dovozcem TechniSatů. Nyní prodávaný STR1 má kompletní češtinu.Doposud prodávané přístroje měly v češtině EPG, ale menu ne. Při prodeji těchto přístrojů slibovali, že v brzké době bude nový SW a tam bude kompletní čeština.Zatím tu češtinu ještě pro ty starší nemají, ale slíbil, že to do konce ledna bude.Jinak nový SW, který je nyní na satelitu ke stažení toto neřeší, prý něco vylepší na čtečkách a v EPG, ale zase tam vzniká nějaký problém při současném používání českých a slovenských karet.Prý mají Němci problém s tím, že dvě různé karty dekodují stejné programy.Z rozhovoru jsem vyrozuměl, že je lepší nový SW nestahovat a počkat si na ten leden.
uživatel
F123
05.12.2007, 10:56.47

Žádný problém s kartami ani čtečkami jsem nezaznamenal. Provozuji CS Link a Sky Link a absolutně bez problémů. Takže pro ty, co tam mají SW verzi (724) bych plně doporučil to tímhle přehrát.
uživatel
Jurin
05.12.2007, 11:31.56

Jurine promiň, nic ve zlým, ale toto si napsal včera a to potvrzuje to co mi řekl technik z Omka a vyvrací tvoje dnešní slova.
F123: Nic tak strašného se nestane, jen se mu budou hádat čtečky, pokud bude mít např. CS Link kartu a SKY Link kartu dohromady, tak bude čekat na přepnutí třeba na Filmbox půl minuty. Neví si to rady se dvěma stejnými oprávněními. Ten SW jsem měl a nechal jsem si to přehrát zpět a mám pokoj.
Autor: Jurin
uživatel
F123
05.12.2007, 11:53.30