, sekce: Technika | |
Vcr Grundig GV5300Dobrý večer potreboval by som poradiť som samouk v elektrotechnike a skúšam rozbehnúť staré VHS bol tam vadný zdroj ten sa mi podarilo rozbehnúť, mechanika mi trošku ide trhano a v telke cez scart mi neprehráva obraz hoci všetko beží v čom by mohla byť chyba ? |
Jaro1991
Registrace: 11/2022 Příspěvků: 30 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 26 | |
RE: Vcr Grundig GV5300Žeby v rozlíšení obrazu!?VU+ Duo 4K SE, Dreambox One UHD Combo, GigaBlue UHD Trio 4K, Qviart Lunix 4K, Qviart Lunix CO, Formuler F4 Turbo x2, Všetko linuxy s E2 - iné druhy stb sú u mňa jednoducho šroty!
|
mmiriboy
Registrace: 7/2010 Příspěvků: 3 917 |
RE: Vcr Grundig GV5300Zkusil bych signál naladit klasicky přes anténní vstup na tv (pokud tv umí ještě klasický analogový signál). A buď naladíš obraz z kazety nebo bude černá obrazovka. Z toho zjistíš, jak jsi na tom = bude-li obraz, je problém s propojením přes SCART kabel, nebude-li obraz, jen černá obr. pak ještě něco nefunguje ve videočásti v rekordéru.Nikdo není neomylný.
|
michal
Registrace: 4/2003 Příspěvků: 213 |
@Jaro1991Zobrazí aspoň menu přístroje? |
torny
Registrace: 3/2018 Příspěvků: 558 |
RE: Vcr Grundig GV5300Ďakujem za radu ja som ale dal dole kôš a hýbal som ramenami a motorčekom ručne a je možné že som ramena nastavil tak že majú veľkú poprípade malú prítlačnú silu neviem... a vo video časti myslíš na doske alebo ako je mala doska pri bubne? |
Jaro1991
RE: Vcr Grundig GV5300Menu prístroja som neskúšal na to som zabudol |
Jaro1991