![]() |
|
Nokia Streaming Box 8000 nejde zvukDobrý den,pořídil jsem si digitální převodník a připojil jsem do něj zvuk z Nokia Streaming Box 8000 přes digitální vstup. Zvuk jde pouze když vypojím HDMI kabel. Když ho vrátím, tak místo zvuku jde sykot.V nastavení mám zaškrtlou volbu nastavení formátu zvuku: .Automatické: Použijte formáty, které vaše zařízení podporuje (doporučeno). Zkoušel jsem i jiné nastavení a bez úspěchu. Jak to lze vyřešit aby šel zvuk a byl zapojen i HDMI kabel? Děkuji. |
Petison
Registrace: 12/2018 Příspěvků: 8 |
![]() |
|
@PetisonKeď som mal kedysi problém na Nokii so zvukom, Ellano radilo (asi to nie je tvoj problém, ale napíšem to):Skúsiť vojsť do Nastavení (ozubené koliesko vpravo hore) - Predvoľby - Zvuk - Formáty a tu dať Nepoužívať priestorový zvuk. V menu Zvuk - Vybrať formáty dať voľbu Nepoužívať priestorový zvuk a v Advanced audio setting dať voľbu Dolby DRC mode na OFF. Následne reštart boxu, čiže odpojiť Nokiu od elektriky na minútku a znovu zapnúť. |
RudoM
Registrace: 5/2020 Příspěvků: 315 |
![]() |
|
RudoDíky za reakci. Ellano mi odpověděl - Dobrý deň, ako tu už v diskusii bolo niekoľkokrát uvedené, každý plne certifikovaný Android TV box (akým je aj Nokia)overuje licenciu Dolby cez HDMI. Čiže ak Nokiu pripojíte cez HDMI k TV, ktoré nemá licenciu, tak cez SPDIF zvuk nepustí. Riešením teda nie je prevodním z SPIDF, ale HDMI extractor: https://satelity.ellano.sk/42266/hdmi-extractor.html Mám televizi JVC LT-75VU83L |
Petison
Registrace: 12/2018 Příspěvků: 8 |
![]() |
|
@PetisonĎakujem, o ďalšiu informáciu bude človek múdrejší. |
RudoM
Registrace: 5/2020 Příspěvků: 315 |
![]() |
|
![]() |