![]() |
|
Datum výrobyMám v kuchyni audiosystém Panasonic SA-PM250 s funkcí RDS. Pořídil jsem si druhý na chatu, ale ten RDS nepodporuje. Po neuznané reklamaci mi bylo sděleno, že po 11/2020 již přístroje touto funkcí vybaveny nejsou.Jak zjistit skutečné datum výroby ? Na čb štítku zezadu je sice číselný kód, ale jak z toho vyčíst datum ? Oba systémy mají stejnou sw verzi... |
lb59
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 142 |
![]() |
|
Ib59Skús sa obrátiť na https://support-sk.panasonic.euTechniSat DigiCorder HD S2X Plus, TechniSat TechniSat SIR, AB CryptoBox 600, AB CryptoBox 652 HD Combo, AB CryptoBox 752 HD
|
antonius
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 450 |
![]() |
|
RE: Datum výrobyNo, tak to jsem zvědavý i já. Protože v nabídce už nevím u koho RDS má. V životě by mě nenapadlo tuto funkci po čase zrušit![]() |
HiFiOK
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 951 |
![]() |
|
@lb59Podívej se do návodu, jestli je tam funkce RDS uvedená. Pokud ano, tak reklamuj u prodejce. Pokud jsi kupoval přes eshop jako koncový zákazník, tak se podívej u prodejce. Pokud fc RDS má uvedenou, tak reklamuj. Máš na to 6m od zakoupení. Odvolej se na plnění bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými.(plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti) |
RAFI007
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 2 014 |
![]() |
|
@RAFI007Tak na to bych moc nespoléhal. Návod může být stejný pro více verzí. Nedávno jsem se setkal v návodu u jedné TV, že disponuje nějakou funkcí a výrobce TV sdělil, to co píšu v úvodu. |
radek1
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 450 |
![]() |
|
@lb59Každopádně mne to taky zajímá. Až to někam "dotáhneš" ozvi se. Bude to dobrá zkušenost, nejen pro mne.![]() |
jiriks
Registrace: 12/2018 Příspěvků: 130 |
![]() |
|
RE: Datum výrobyKed si zistil, ze tam RDS "nie je" bol si uz mimo tej 14 dnovej lehote, kedy mozes tovar vratit?Inak neviem preco by ten audio system nemal RDS podporovat, ked ho uvazdaju aj iny predajcovia: https://www.nay.sk/panasonic-sa-pm250 https://www.alza.sk/panasonic-sc-pm250ec-s-d1480325.htm Vyrobca ho vsak uz v popise vyrobku taktiez nema: https://www.panasonic.com/sk/consumer/domaca-zabava-a-hi-fi/mikrosystemy-a-minisystemy/hi-fi-mikrosystemy/sc-pm250eg-s.specs.html No je v tom kazdopadne bordel. Jedine co by ti pomohlo je info, ci v dobe ked si system kupoval mal RDS uvedene v popise aj predajca odkial si to bral. Avsak taketo info sa rychle da prepisat, aby bol predajca koser.... Skus napisat na Panasonic a poziadat ich o vyjadrenie, popripade vymenu za system s RDS ak ten tvoj je nepouzivany. Be independent and your TV screen will never be the same.
|
sato
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 1 195 |
![]() |
|
@lb59A co je uvedeno za číslem "250"? Panasonic (nejen) totiž dělí přístroje ještě dál na varianty pomocí písmen na konci. Český Panasonic uvádí tyto verze: 250, 250B, 250BEB, 250BEG, 250EB, 250EC, 250EF, 250EG, 250EN, 250ES. Tam bych nejspíš spatřoval problém... |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
Tomu moc nevěřím!RDS je standard a nevidím důvod jej rušit. A pokud jde o stejnou SW veri, tak je to divné!Uvědomění si vlastní neznalosti je klíčem k poznání!
|
Enik
Registrace: 11/2005 Příspěvků: 2 682 |
![]() |
|
@EnikTo je přesně jak píše sato, je v tom bordel. Modelové roky, roky výroby, typy a varianty, atd. Třeba se mi podařilo dohledat v jednom z manuálů v mém archivu, že třeba "EB" je označení modelu pro Velkou Británii, platné pro rok 2015... |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
RE: Datum výrobyKlasika... zásadní chyba je promeškat 14denní lhůtu. Dnes nekupuju už téměř nic co nemůžu doma v klidu vyzkoušet a ve 14 denní lhůtě vrátit bez udání důvodů, takže kupuju z netu nebo u prodejce který mi to umožňuje... a mám klid! Vracel jsem dokonce i silniční kolo přes půl republiky, které mělo výrobní vadu, což prodejce uznal i po telefonu, ale přesto jsem to "reklamoval" formou vrácení ve 14denní lhůtě a poté opětovnou novou koupí opraveného stejného kusu. To jedno poštovné navíc, které jde na můj vrub, mi stojí za ten klid, než se pak event. dohadovat o uznání/neuznání reklamace.V případě tohoto audiosystému - reklamuj u prodejce s odvoláním na jím uvedený popis zboží v momentě prodeje (uložené webovky, screen...) jestli tam má někde RDS - uspěješ, jinak těžko. Výrobce Panasonic se na Tebe nejspíš vyprdne, kdo ví, jestli se nejedná o nějaký "neofiko" dovoz výrobku určeného pro jiný region a pod., od toho pak dávají rádi ruce pryč..., rogue má naprostou pravdu, v těch různých "mutacích" svých výrobků je právě Panasonic téměř hvězda ![]() |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 381 |
![]() |
|
PanasonicAhoj, to je mi zvlastne, ze nema RDS, ja mam 2 ks Panasonic SC-PM250BEGS DAB+ a oba maju RDS, posledny bol kupovany 11/2020 a ide bezproblemovo. Nemas nahodou omylom nastavene, ze zobrazi len frekvenciu miesto nazvu stanice? Lebo tento Panak sa mi pozdaval kvoli tomu ze ma RDS, ja som navyse nechcel uz ist do verzie bez DAB+. Takze za mna je to fajnova minivezicka s RDS a DAB+ co konkurencia moc nemala.. Ty mas skor verziu bez DAB+, ale malo by to byt rovnake vyzorovo.. nechce sami verit, ze nema RDS, ked uz podporuje mp3 ID tagy.. skor tie co nemaju RDS nemaju ani podporu mp3 ID tagov.. |
Mopky
Registrace: 11/2009 Příspěvků: 179 |
![]() |
|
@satoPřesně tak jak píšeš, 14 dní jsem prošvihnul.Prodejce ve specifikaci funkci má, výrobce ne. Technik prodejce se odkazuje na výrobce.Ten první kus jsem kupoval přes jiný eshop, tam je vše jak má být. Prostě začarovaný kruh... |
lb59
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 142 |
![]() |
|
@rogueOba přístroje jsou 250EG, tak už opravdu nevím... |
lb59
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 142 |
![]() |
|
@lb59No tak tedy opravdu nechápu... |
rogue
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 342 |
![]() |
|
@rogueTak to jsme min. dva![]() |
lb59
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 142 |
![]() |
|
Datum výrobyDoba covidová no, v kamenným obchodě bych si to nechal předvést.Za reakce díky všem |
lb59
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 142 |
![]() |
|
@lb59tvým partnerem je prodejce,jesli to uvedl špatně,uvedl tě omyl,vrátit,hotovo,zkopíruj si jejich stránku,než to přepíšou |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 308 |
![]() |
|
@lb59Taj ako som ti uz aj ja ci pierrepetr pisal, reklamovat.Tentokrat im vsak k beznemu reklamacnemu konaniu preco tovar vracias dopis malu poznamku, ze info ohladom podpory RDS mali v acse kupy uvedene na svojej stranke, podla coho si sa riadil. (Ono iba asi malo kto chodi na web vyrobcu a preklikava sa tam parametrami). Este dopln, ze ak ani tentokrat nebude tvoja reklamacia, vybavena v tvoj prospech, osunies danu vec Ceskej Obchodnej Inspekcii. Ak nie su priblkbly, tak ti tu reklamacku uznaju, ak nie, skopcis tvoju prvu ziadost a ich odpoved spolu s druhym vyjadrenim a skopcenou strankou kd eje info o RDS a zaslel na presetrenie. P.S.: Si tak vezmi, ze kupis TV, kde je udany na webe predajcu udaj podpora DVB-T2 a ono to pusti iba DVB-Tecko.... Je v zaujme predajcu mat vsetky podklady tak ako maju mat a nevyhovarat sa na stranky vyrobcu, ci datum vyroby. datum vyroby je totiz u Panasonicu take male vyrobne tajomstvo. Ja som sa tiez pokusal zistit kedy bol vyrobeny moj Panasonic HZ 2000 a nula bodov... Be independent and your TV screen will never be the same.
|
sato
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 1 195 |
![]() |
|
RE: Datum výrobyJe dobré jednat s prodejcem úplně jednoduše, žádné zbytečné omáčky okolo - měli jste na webu info RDS, koupil jsem, nefunguje to co jste inzerovali - vracím, řešte.I když k ověření funkcí slouží právě lhůta 14 dní, neměl by se k tomu prodejce stavět zády ani po této době (třeba jsi to měl v krabici jako dárek... zjistils to později, no a co?) |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 381 |
![]() |
|
![]() |