Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: LCD, plazmy, CRT...

Sony KD43XF7596

Dobrý večer,jsem tu začátečník a děkuji všem za shovívavost.
Koupil jsem před 1,5 rokem Sony KD43XF7596,jde o funkci červené tlačítko.pustím např.ČT1 a zmačknu červené tlačítko najdu pořad který bych chtěl sledovat a pořad dříve naběhl po proběhnutí nezbytných reklam se dal pořad odkoukat.Nyní spustím pořad a koukám, po 5-10 minutách se pořad sám vypne a skočí to zpět na předem zvolený program,následuje to že zmačknu červené tlačítko znovu najdu onen pořad a musím najít kde to skončilo,po dalších 5-10 minutách hop zpět a tak pořád dokola.Volal jsem na Sony linku kde nějaká docela špatně mluvící dáma mi řekla že na tom pracují ,ale pracují na tom už od května a poslední termín který mi byl sdělen je jaro.Když zavolám do servisu tak mi řeknou že to nejdříve musím řešit na Sony lince.A celé se to spustilo nějakou aktualizací,jenže údajně ta aktualizace nejde vrátit zpět.Mám chut´televizi vrátit protože hlavní důvod koupě bylo že jsme nestíhali některé pořady a chtěli jsme je shlédnout zpětně.Poradíte nějaké řešení?

tondas2
Registrace: 11/2020
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Sony KD43XF7596

Dát tv do továrního nastavení a jinak už nic nepomůže, jestliže jde uplatnit reklamaci tak vrátit, Sony už dávno není co bylo,taky jsem byl jeho příznivcem ;)

lglb
Registrace: 9/2017

pokud přístroj

nefunguje jako v době koupě,jedná se o vadu zboží,tedy prodejce a reklamuj

pierrepetr
Registrace: 5/2006

skusil by som stiahnut a znovu nainstalovat posledny fw cez usb. Podla mna sa nemoze nic pokazit.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008

Sony před dvaceti lety, a Sony dnes, to je nebe a dudy.
Bývala to prémiová značka s prémiovými službami. Dneska je to nespolehlivý partner, který záruku ochčívá, jak může.

Antonín
Registrace: 8/2005

to mi tedy dáváte, taky jsem uvažoval o SONY...

Vždy může být hůř....

Jimmy