Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

VU+ skin a seznam stanic?

Ahoj, pořídil jsem si VU+ a snažím ho postupně nastavit, jsem úplný začátečník s enigmou.
1) flashnul jsem VTi image
2) dnes chci zprovoznit skin HD Glass 17 s picony
3) jak to je prosím se seznamem stanic, obsahuje HD Glass přednastavených list třeba podle providera atd.?
4) nebo existuje nějaký editor stanic, kde bych třeba vybral Polsat a aktuální seznam by se mi vytvořil?

Děkuji za každou radu.

burianek
Registrace: 2/2017
Odpověď v diskusním vlákně

Burianku

Každý nějak začínal, takže chápu, že teď tápeš, ale těch věcí, co budeš potřebovat, je hodně, dnes Ti někdo pomůže a zítra to bude zase něco jiného, takže: zadej do googlu "vti skin hd glass" a studuj, hledej, použi jiné výrazy atd. Tohle Tě nenapadlo? Forum by se mělo používat, až když máš specifický problém a už si vše prohledal a skusil, popř to nemůžeš najít, nikdo to za Tebe nebude hledat /možná jo, já nevím/...

Dm920 triple+fbc, 105gib+85fuba multifeed

tukan
Registrace: 10/2005

@tukan

Samozřejmě, že googluju a učím se :-)
Toto fórum a zkušenosti ostatních jsou také učební materiálem...

burianek

RE: VU+ skin a seznam stanic?

Jenže Ty po nás chceš, aby sme Tě učili malou násobilku, tu se prostě musíš naučit sám, pokud chceš umět velkou, nic ve zlým...

tukan