Quantcast

ČT upravila hlasitost reklamy

| redakce | tisk

Česká televize (ČT) začala regulovat hlasitost reklamních bloků podle normy Evropské vysílací unie (EBU). Na zasedání Rady ČT o tom informoval generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák.

Regulaci hlasitosti reklamy prosazuje skupina poslanců ze všech sněmovních stran. Sankce mají podle předlohy dosáhnout 10 tisíc až 5 milionů korun.

ČT řeší problematiku hlasité reklamy dříve a změny proběhly postupně na všech programech ČT. Cílem bylo sladit hlasitost jednotlivých kanálů proti sobě.

"To znamená, pokud divák přepíná z jednoho kanálu České televize na druhý kanál, tak aby nedocházelo k prudkému a náhlému zvýšení hlasitosti, které by mohlo působit rušivě pro diváky," uvedl Petr Dvořák.

Dodržování hlasitosti stanic má kontrolovat Rada pro televizní a rozhlasové vysílání.

zdroj: ČTK, Novinky.cz





Reklama




Vybrané články